srijeda, studenoga 02, 2005

fujj...

Kako je fuj kada se chovek razboli :( Secam se kad' sam bila mala uvek sam jedva chekala da se razbolim, nekako su mi to bash bili mili dani. Svi nekako brinu o tebi i jure oko tebe, mama kuva chajeve i supice sve donosi na tacnu, baka pravi one super kolache-korpice sa filom od vishanja pa preko josh shlag mmmm...a sve tako hrskavo i slasno da nemozesh odoleti :) ehhh...to su bili dani...a sada obaveze na sve strane-fakultet, uchenje, jurcanje, druzenje, a grlo booooli, temperatura przi i sve nekako bezukusno i bljutavo pa chak i ako se prinese na tacni koju sami prinosimo :(
Kako je nama ustvari bilo superishka dok smo bili mali i bezbrizni ehhh...
Juche mi se porodila drugarica, kazu da je beba zguzvana pufna haaa... nisam ga videla jer slinim i kashljem , ali ne sumnjam da je istina :) Strahinja(beba) ima 4,950kg zamislite kolika "beba" !? Ja se bogme nikada necu poradjati ako ce iz mene da izadje toliko chudo! i to da se zna, evo javno to govorim da ne bude posle "zashto to nisi ranije rekla?" - evo jesam!!! Sada ce Strahinja da bude predmet obozavanja i brige, oko njega ce kolo da vode i njemu da ugadjaju ! Blago njemu ocu i ja opet ponovo da budem mala...

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home