ponedjeljak, studenoga 21, 2005

depresija vlada Panchevom...:(

Najavljuju na TV-u skoro svakodnevno da su posledice ovog nasheg vazdushnog trovanja depresija,pospanost, neraspolozenost,glavobolje… Ja se teshim time !
Neznam vishe ni da instaliram programe :( Shta je samnom!? Kada sam depresivna skroz sam glupava nekako ! Moj zec me vishe nevoli :( I to je jako zalosno moram priznati, ali ga i razumem totalno. Jako je porastao i box mu postaje mali a nepostoji vetji da se kupi shta tju, shta da radim ? pojma nemam… Nekako sam skroz fuj, treba da uchim al’ me mrzi da krenem, mislim ko josh voli “statikuâ€‌ !?
Uf jela sam kokice pa mi slana usta ïپٹ njaam njam , izlazi mi se napolje nekako nemam strpljenja za sedenje unutra, celi dan sam u stanu sama sa sobom, poludetju skroz! Izashla bih napolje ali kao da ce me volja protji chim izadjem. Opet imam onaj moj gadan trip “ne zovi nikoga kada si sama i neznash shta tjesh sa sobomâ€‌ neznam u kom sam fazonu ?! kao da mene niko nezove kada je u istoj situaciji. Zovu, nego shta nego zovu svi to rade , kada im je dosadno i neznaju shta the sa sobom oni se sete nekog koga dugo nisu zvali i voila…ali ja ne, meni glupo, glupo mi jer ih se nesetim kada nisam u krizi pa nebih da bude kao da ih koristim, pihh…kao da bi oni pa znali :-/
Pokushala da slazem slagalicu shto je dobi’ za rodjus , super je, komplikovana do j**a….ali neide nemogu da se usresredim na istu stvar duze od 15min k’o malo dete.
Zazvonio phone a ja odma’ pomislila Misha je hehe…kamo sretje, al’ netje taj zvati josh i to dok mu ne zatrebaju njegovi diskovi, tuzno…:( Shta tjesh takav mi je horoskop (u koj btw neverujem ni malkice) No nema veze zvala je Dragana da joj odnesem neke prnje uhuuu…eto taman da se malko prodrmam I proshetam njaah…

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home