četvrtak, travnja 20, 2006

boo hooooo.....

U kakvom svetu mi zivimo !?!? Nemogu ni voz na stanici da sachekam a da mi najmanje 2 ljudi ne pridje da zaprosi i to ne starci, ogoljeni i defektni, nego mladici zdravi i pravi izmedju 2o I 3ogod. i josh mi shapuce i mrmlja da ga nishta ne razumem ! Shta bre mrmljash kroz zube, neshto trazish!? Reci jasno i glasno shta ti treba, a ja cu jasno i glasno da ti odgovorim “nemamâ€‌-zashto nemam? Pa shta si ti gori, nakaradniji i jadniji od mene pa nemozesh da zaradish, a ja mogu, nego morash da prosish !?
Ne poshtujem ja to bogami ne! Uzas. Eto zashto nam drzava propada, zbog lenshtina, nego zbog chega !?
A danas molim te zovem ja zeleznichku glavnu stanicu da pitam kada ima voz za New Belgrade i kaze ona teta meni: “na svakih sat vremenaâ€‌ ja ponovim: “jel’ svaki prolazi kroz New Bg?â€‌, “DA,DAâ€‌ odgovori ona i ja rekoh OK valjda dispichar zna majku mu!? Kad uhvatih jedan od tih vozova i ono se ispostavi da tek na Vuku saznah da voz u kom sam ide u Rakovicu i ne ide putem koji je meni potreban vec mi treba voz za New Pazovu :/ morala sam na Karadjordjevom da presedam u drugi voz i tada me navatashe prosjaci! Sad sam kao ja kriva shto neznam chitavu trasu beovoznog puta !? E jebem ti informacije !!!

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home