četvrtak, travnja 20, 2006

disconnected...

Neke pesme i odredjena muzika mogu duboko da vas dirnu i podsete na neke dogadjaje iz blize ili dalje proshlosti…sad’ ja mislim da sam otkrila Ameriku, a ustvari to je verujem kod svakog tako, nego je poenta svega ovoga da takav neki uticaj na mene ima novootkrivena pesmica “Disconnectedâ€‌ od Funkstorung-a ! Nekako je slusham vec danima i nemogu je se zasititi isto kao kad sam se dochepala pesmice “The Blower's Daughterâ€‌ i isto kao shot necu moci da ispustim iz ruku digitale-foto-aparat kad mi tata isti iz Prag-a donese haaa…. Naravno aparat neme veze sa muzikom za neke ljude, ali za mene je svaki deo dana, godine, zivota, minuta, deshavanja(bilo kakvog) = MELODIA (muzika kakva god) a svaka fotografija koju budem stvorila setice me na dogadjaj i vreme, a samim tim i na melodiju ovekovechenu istim dogadjajem…uff…ko bi normalan ovo razumeo !?
Pesma kaze: “bring my heart back …"couse without a’m disconnected…â€‌
Soo…odbrojavam dane do povratka iz Praga i dolaska aparatica (josh cirka 4 komada), a ako sve propadne nekim glupim izgovorom bitice mi mnooogo zaaooo…:(
Odo’ da se spremim za shkolicu, danas imam izlaganje grfichkog, a umesto da uchim ja kuckam misli hmmm….vrlo produktivno vrrrlooo….

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home