četvrtak, travnja 20, 2006

“procvetali su narcisiâ€‌

Danas sam neshto u fazonu “procvetali su narcisiâ€‌! Koji je to fazon? kazi mi da ti kazem, ali ja sam definitivno u tom fazonu :) Dobila sam aparatic 1.aprila mada ga danas nisam ponela, al’ nema veze. Napokon je moj, Canon a520 :) i srecnija nemogu biti, slikam i snimam ko luda za 4 dana vec imam 30 filmica i oko 150 slika haaa…
Danas sam imala neke testice koji ce biti kao neka pomoc na usmenom delu ispita iz matematike pa sam ih dobro uradila i sada je ceo svet moj :) Inache je jako lepo kada poprichash sa nekim skim nisi prichao nekih 5-6god. i taj razgovor josh ispadne ok i skrati ti put do Bg-a vozom na chitavih 10min po slobodnoj proceni:) a to onda znachi da vam je zapravo bilo zanimljivo prichati pa chak ako je mozda i bilo malko chudno. Iskreno vishe volim to nego kada mi se nakachi neko koga vidjam chesto ali je blaze recheno dosadan, kao na primer moj cenjeni kolega sa faxa od kog bezim na drugi kraj voza, i to dok su mi slushke u ushima i sa sve knjigom u rukama,:( nemozesh pobeci od takvih judi chak i kada se trudish, uzas !
Zakljuchak je: “moram da oslabimâ€‌ POD OBAVEZNO !!!

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home