četvrtak, travnja 20, 2006

“tatin sinâ€‌ :)

Sada napokon razumem mog tatu-zashto me je kao malu zvao “tatin sinâ€‌ bogami mozda dosta stvari nemogu da uradim ali mogu da se opkladim da dosta devojaka nemoze da uradi ono shot ja mogu :) Odo’ ja danas do Mage na kafu-kad ja na vrata a ona chuchi kod radijatora i skida stare tapete sa zida, shta bi drugo nego se ponudim da joj pomognem i naravno to i uradim. Ona jadna planirala da skida tapete do subote pa tek onda jedno 2-3 dana da krechi, shto bi ukupno bilo 6-7 dana, ali zato ja bejah tu i uz moju moc organizacije i njen fenomenalan izbor mjuze sobu bukvalno pojesmo za 5 sati tako dace vec sutra moci da je krechi :) draaago njaah njaaah…ponosna sam na obe a verujem da bi i moj tata bio ponosan svojim sinom da je u drzavi :) Nocas cu bogami da spavam ko beba toliko sam se naradila i iscrpela, a moram da priznam da je i pivo imalo udela :), da cu chim sklopim oke da zakuntam njaaah…:) Drago mi je da sam joj pomogla obzirom da je po P(e)S(u) trebalo da budem kod kuce i uchim tako da nebih nishta doprinela tom unapredjenju sobe , ma maker i pala ispit(NE DAJ BOZE) bar sam pomogla prijatelju u nevolji-to vredi vishe od ocene ! Prezivecu….

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home