utorak, svibnja 30, 2006

obozavam ...

1) zvuk mehurica i do,re,mi...na telefonu :)
2) da lezim na podu sa rashirenim rukama i nogama (kao da pravim andjela u snegu)
3) pesme "air-all i need"&"olive-miricle" chim oke otvorim
4) punjive baterije
5) maske na mom zidu i indian shopu
6) sliku na kojoj mashem rukama-potok,Majdan o1.o5.2oo1. Kuchevo
7) debele kutije za diskove
8) moje zvuchnike
9) crvene lakovane martinke (chak i u sadashnjem raspadnutom stanju :( )
10) moj digitalni foto aparat :)))
11) da skidam celofan sa kutije cigareta
12) gedanje fimova "ameliie pulen","moulin rouge" over&over again
13) koncert Massiv attack-a EXIT'o4.
14) dasku sa shkoljkama i kamenchicima na mojoj WC shoji :)
...

--------------------oOo--------------------

1 Comments:

Blogger dusha said...

Hej M. ti me zarazila nocas onom pesmom! Blago sam za njom odlepila ko za nekim (hehe) :-)
Inace,potrudila sam se i nasla original.Izvodjac:ICEHOUSE ali meni se licno vise dja ova verzija sto si mi poslala...Nekako je toplija ili meni trenutno vise lezi?!

utorak, svibnja 30, 2006 8:16:00 PM  

Objavi komentar

<< Home