nedjelja, svibnja 21, 2006

Juniori,seniori,veterani - Trijatlonci, Ironman-i, Bogovi

PS. napisano u nedelju, ali zbog ogromnih problema sa uploadovanjem postovano tek danas :( soo...enjoy..

Today is a god day :)
Saznah danas da je kolokvijum odlozen za petak pa brze bolje pobegoh uzivanju i gledanju nashih TkT-ovaca,trijatlonaca :) Bogami beshe to lep dan pobegla sam od knjige i posvetila se fotografisanju malih i velikih Bogova :) Osecam se kao da sam i sama trku odradila od silne jurnjave za takmicharima u uspeshnom i ne uspeshnom photo session-u sa njima, a bila sam i vrlo grlati navijach i bodrila sam svoje drugare :) pa evo malko slasti i chudjenja hmmmm.... Kao shto se da primetiti tu su svi i mladi i stari, 3.,5.,10. i ko zna koje mesto su baka sa jednom kracom nogom i deka sa reumom i pletenim rukavom na levoj ruci :) ali su izdrzali, nisu odustali i ja im se iskreno divim :) ta snaga me natera da se zapitam koliko ustvari godina imam i chemu mladost kada neznam da je iskoristim ni blizu nachinu na koj ovi veterani koriste svoju starost ! Tu su Kocha (Ivan Kovachevic 10.) sl.1, Coglavi (Vladimir Savic 3.) sl.4, Vuk 5. sl.2, Alavac (naslonjen na bike) (chija slika nije 'tela da bude uploadovana iz ne poznatih razloga, ali probacemo again :))koji je manekenisao i nije se takmichio, ali je pruzao veliku moralnu podrshku sa sve propratnim efektima tapshanjem i urlanjem :) itd.... ondak neki mladi TkTovci na bajkovima sl.3 i baka i deka slike 5 i 6 :))

--------------------oOo--------------------

11 Comments:

Blogger dusha said...

I ja bila tamo u nedelju.Doduse zbog velike vrucine,presedela u "VIP" zoni sa sokom u ruci! Bodrila sam druga Coglavog i bas sam mislila da ce pobediti,vodio je na bajsu...Lepo bilo,puno mladih, super je to...Nego,nisam znala da si i ti fan TKT-a?! Lepo,lepo...
P.S. Cool ti je ovaj novi "outfit" bloga, dja mi se...

srijeda, svibnja 24, 2006 3:05:00 PM  
Blogger dragynja said...

Thanx :) ma kako nisam fan!? 2 shkolska druga,bivshi dechko i josh 2 drugara su u TkT-u pa moram da navijam i budem upucena u sve,a + i volim :)

petak, svibnja 26, 2006 3:10:00 PM  
Blogger dusha said...

Hehe pa mi stvarno imamo puno toga zajedniؤچkog,samo se nadam da nam nije isti ؤچlan TKT-a bivإ،i deؤچko?! :-) إ alim se,nije sigurno isti,moj je sad u veteranima a toliko luda ko إ،to sam ja verujem da nisi! hehe
P.S.Kako proإ،o kolokvijum?

petak, svibnja 26, 2006 3:28:00 PM  
Blogger dragynja said...

Upsss...valjda nije :) shalim se moj jes da ne trenira, ali josh nije veteran, tako da bez brige :)) Kolokvijum odradih danas :) at last :) polozicu ga for shor, ali se nadam da ce biti i dovoljno bodova za NE izlazenje na ispit! hvala na brizi :)

petak, svibnja 26, 2006 4:56:00 PM  
Blogger dragynja said...

sad' si ubacila buvicu :) da nije Jovamba ili Drale ?

petak, svibnja 26, 2006 5:01:00 PM  
Blogger dusha said...

Jok bre,nije ni Shkrba maca (Jovamba) niti Drashko vec najzliji od veterana- takozvani Zli.Jedan matori celavac, vozio skuter u nedelju kao jedan od redara...

petak, svibnja 26, 2006 5:08:00 PM  
Blogger dragynja said...

uff...pa tako kazi :) videla ga :) nije loshe nije loshe :0) al tebe nijesam tamo vid'la!? zbun...

petak, svibnja 26, 2006 6:12:00 PM  
Blogger dragynja said...

eee...pa eno ga vidi se na slici na kojoj baka trchi! :) heehee...

petak, svibnja 26, 2006 6:18:00 PM  
Blogger dusha said...

Gle stvarno! Nisam ni primetila! hehe
Ma ja bila ispod onog "satora" gde je bila muzika,malko mi toplo bilo... Sva u belom sam bila pa sam se stopila sa satorom valjda?! Sta bre nije lose, 4 godine zivota mi uze matori... Eh da su mi te godine,a ova pamet... :-)

petak, svibnja 26, 2006 6:24:00 PM  
Blogger dragynja said...

pa valjda nije to taj shto ga pominjesh povremeno: "Ponekad sam zaljubljena u totalno pogreإ،nu osobu..." ako jeste onda ti TkT-ovci nisu normalni i to je dokazano jer Meni je moj uzeo 7god. :(

petak, svibnja 26, 2006 6:29:00 PM  
Blogger dusha said...

On je onaj koga "ne pominjem" ali je uvek prisutan, pogotovo u pesmama... Mada je i on totalno pogresna osoba ali konkretno taj post nije govorio o njemu...Sta reci nego samo na pogresne nailazim!
P.S. Trazila sam ti autorizaciju na ICQ pa se javni da se ispricamo ko ljudi! :-)

petak, svibnja 26, 2006 6:38:00 PM  

Objavi komentar

<< Home