subota, svibnja 06, 2006

mistakemistake

moveon...
E tako...kad' vec ne mogu da sredim(chitaj oshisham) kosu jer bi bila josh ruznija, a to definitivno nebi pomoglo, onda sam izvrnula sobu na glavachke :) otprilike krevet je tamo gde je bio akvarijum, akvarijum gde je bio TV, TV gde je bio radni sto sa kompom, a sto gde je bio krevet :) izvrtela sam je nachisto i lepo mi je :) Za ovo zadovoljstvo mi je trebalo dobrih 4sata, ali priznajem vredelo je osecam se super haaa... I tako beshe to jedan od uspelih pokushaja udovoljavanja samoj sebi kada nema nikog da mi udovolji :) a sada 'vako chista mirisna i orna idem pod tush i detaljno sredjivanje pa se prepushtam udovoljavanju svojih prijatelja prrr....pijanka i opushtanje njaaah...:)

--------------------oOo--------------------

1 Comments:

Anonymous Anonimno said...

respec' za naslov!

Edi

utorak, kolovoza 08, 2006 5:49:00 PM  

Objavi komentar

<< Home