nedjelja, svibnja 28, 2006

been there, done that...:)

Shta reci...Maga i ja na veshtachkoj steni-sportski festival na Adi njaah...njaaah...

Trebalo je negde oko 2 sata da se odluchimo na ovakav podvig, a kada napokon to i uradismo uvideh da je piece of cake :) Tresle mi se malko ruke od napora (ko kad' nosim malo dete duze od pola sata pa kad' ga spustim ne mogu ni kashiku da podignem, otprilike tako :)), ali vredelo je svaki drhtaj i ishla bih over and over again. E da sam lepo zavrshila kurs speleologije onomad kada me je Sneki (koja je sada btw jedan od predstavnika kluba extremnih sportova "tifran") mushtrala da idem sa njom na chasove, sada mi pentranje po ovoj steni nebi predstavljalo problem, ali ima vremena i za to Sneki je uvek tu pa chak i juche na Adi i u svim sportskim disciplinama, uvek spremna da nekog' povuche sa sobom i uchini da se oseca zivim !!! thanx for that kleginice :)
U svakom sluchaju jucherashnji dan beshe jedan od kvalitetno provedenih dana ostavio je i oziljak na mojoj ruci (mala ranica koju zaradih pentranjem, a nisam ni bila svesna toga dok nije pochela da peche :)) i sada mogu da se pohvalim da imam sportsku povredu haahaa...
Shta da vam kazem dani sporta traju josh danas pa ko voli da se climb-inguje :) nek izvoli, vredi svake pare i rane na ruci heh... mozda odem i danas na paintball who know !? :)
njaaah...i'm alive !!!


O yes...been there, done that...

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home