ponedjeljak, lipnja 05, 2006

josh uvek brucosh!?


Hehe evo meni mog prvog polozenog ispita :)
Upozoravale me drugarice matori studenti josh pre nego sam upisala fax da za skidanje statusa brucosh postoje tri prvaila ili ti uslova :)
1. da polozim jedan ispit
2.
da padnem jedan ispit
i
3. da se piiiii....p sa kolegom ili koleginicom ko kako vishe preferira :)
hmmm...pa da vidimo ova dva sam vec ispunila dodushe malo drugachijim redosledom, ali jedan sam pala i jedan polozila sada josh samo ostaje da nadjem kolegu i odradim i treci uslov :)
Heh...jadna ja imam do kraja godine dva uslova da ispunim jedan za upis u drugu godinu i jedan za skidanje djane (mislim brucoshke ;) ) kad kazem do kraja godine podrazumevam do oktobra jer ne bih bash volela da u drugu godinu udjem kao brucosh, mislim da se to ne deshava bash! :)
pa eto u sluchaju da se ovde nadje neki kolega sa saobracajnog fakulteta, konkurs je otvoren hehe... shala naravno mada....
i tako smejali se meni danas na faxu zbog uslova nekog a koji je upitanju procenite sami :)
ma napredni bre ovi danashnji klinci '86.-7. skoro sve uslove ispunjavaju a pogotovo ovaj treci poredu ! i juuuu.... da ne poverujesh :)
Evo i moje prve ocene, jes da je shestica, al' je nebi ni trunku vishe volela da je desetka, drugim rechima ponosim se njome :) a vi znate shta vam je chiniti sa prvom ocenom u indexu :) pa kad se vratim da vidim neki kesh ovde !!! heeee....heeee.... :)

--------------------oOo--------------------

2 Comments:

Blogger dusha said...

Svaka cast,svaka cast... Ma zajebi jurenje dobrih ocena,niko te posle ne pita za njih... Ja to tek kasno shvatila pa sad gledam samo da prodjem ispit...Ja sam dakle jos uvek brucos mada imam 8 ispita do kraja faxa??!! Pih... Ja se cak nisam ni poljubila sa nekim kolegom a bilo je i ekskurzija i druzenja i napijanja... Nema veze barem mogu da se hvalim da sam jos uvek u neku ruku brucos a ne neka matora teta! hehehe

utorak, lipnja 06, 2006 11:28:00 AM  
Blogger Goxxy said...

Hahahaha, sociologija! Kakva glupost od ispita, tu ne mo'? vi?e od 6 da dobije? osim ako ne padaju bombe - ?to se ni meni nije desilo faking '99. godine.

Ja pretposlednji ispit pola?em 1. jula. Bezbednost u saobra?aju no. 2. Je***a ih bezbednost... :/

Ps. Evo 50 evra za ocenu, u index. Potro?i ih pametno.

ponedjeljak, lipnja 12, 2006 8:33:00 AM  

Objavi komentar

<< Home