nedjelja, lipnja 04, 2006

"po jutru se dan poznaje"

Celi jucherashnji dan proveden je u kuhinji, shto i nije tako loshe, ali kada imash brdo fizike i matematike nad glavom onda je taj dan kanda propao. Onda se ujutru probudish i mama ti kaze da je sav tvoj rad ustvari minuli rad iz neznam kojih razloga:( pa to je da poludish! "Torta je super, ali neshto sam razmishljala da ostane nama, a da napravish josh jednu istu koja ce ici komshinici!?" pa majku mu zar josh jedno pravljenje torte koja mi se btw uopshte ne svidja a teshka je ko sam djavo!? I kakav dan treba da ochekujem pored toga i kishe koja neprestano lije i izaziva osecaj utopljavanja, mirne muzike i vracanja u "gnezdo"...
Volim da je prvi miris koji nanjushim kada otvorim oke-chistina koze i kupka kojom sam se sinoc istushirala,prva slika koju vidim-suncem obasjana unutrashnjost moje sobe,prvi zvuk koji chujem-cvrkutanje ptica,prva osoba koju vidim-odraz u ogledalu, i da sve to traje u toku celog dana dok sama ne pozelim drugachije...

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home