subota, veljače 10, 2007

Comment koji je prerastao u post...

Pitala se da li da odgovorim ovde ili na tvom blogu, al' eto ishoda pa valjda cesh odgovore naci!?
ajd poredu...
Rskinuli smo pre 10meseci, razlog je bio neizivljenost u 24.god. zivota(barem on tako kaze) Ja sm njega ostavila pre 5god. tachnije posle 3god zabavljanja! Zashto? Zato shto sam ja bila neizivljena, ali u 19.god. zivota! onda smo 2-3god. bili "drugari"(chitaj vidjali se skoro 5 puta nedeljno spavali jedno kod drugog i sve shto uz to ide)ali i vidjali se sa drugim ljudima, pa je onda on postavio uslov: "ili cesh biti samo moja do kraja zivota ili se necemo videti vishe nikada! razmisli dobro pa mi javi!!!" Ja razmislila doooobrooo!!! i rekla "tvoja!" Mislila to je to kao shto smo i govorili da jeste kad ono trt! posle godinu dana on ce ti meni: "ja bih josh malo da se izivim sa klinkama pa...., ali da ti budesh tu, ja ne mogu da zivim bez tebe! Nemoj da budesh tuzna sudbina je chudna mozda cemo mi opet zavrshiti zajedno ko zna...!" (chitaj hocu da bude kao shto je bilo one 3 god. dok "nismo bili zajedno") Tako da je odgovor na poslednje... Ne! Necu da ga zovem jer on je moja slaba tachka, trebalo mi je 6meseci odupiranja samoj sebi samo da ga ne pozovem i ne odlazim na mesta na kojima bih mogla da ga sretnem, a da ne pominjem da su nam fakulteti u istoj ulici i putujemo istim prevozom. Necu da ga vidjam barem ne tako kako on hoce jer ja vishe nisam ta mala koja je mogla da zivi sa svakavim saznajima,necu jer ne zelim da ga delim ni sa jednom od njegovih pica,niti je bilo koja od njih to zasluzila. Ja sam jednostavno vec jednom reshila da sam njegova i to je to,a sada ce mi trebati doooostaaa vremena da pozelim da sam nechija druga...
Eto sada ti je verovatno zao shto si ishta i pitao heh....sorry...malko bolna tachka...

--------------------oOo--------------------

0 Comments:

Objavi komentar

<< Home