nedjelja, veljače 04, 2007

JAVNO IZVINJENJE :)

E pa valjda to samo meni moze da se desi!? Izvinjavam se svima onima koji su postovali komentare na mom blogu tj. svima onima koji su primetili da se komentari nisu pojavljivali na njemu! Zivela sam u neznanju i zabludi mislivshi da za moj blog niko chak ni pet para ne daje jer me toliko dugo na blogu nije bilo, a ustvari se moj sopstveni blog malko neslano poigrao samnom i mojim osecanjima hmmm.... Stoga svima vama jedno BIIIGGG.... SORRY i hvala na vam podrshci :)

--------------------oOo--------------------

1 Comments:

Blogger Petronije said...

Taman posla da niko ne daje ni 5 para za tvoj blog...pa ja ga citam skoro redovno :)... pa dobro da budem iskren pocinjem od danas hehehe. Vidim da nisi bila ovde jedan dug period, mislim da si se vratila bas u pravo vreme... Imam neka pitanja za tebe ali to cu nekom drugom prilikom. Sada samo da ti pozelim srecu u daljem radu na blogu i fakultetu....

četvrtak, veljače 08, 2007 11:04:00 AM  

Objavi komentar

<< Home