nedjelja, veljače 18, 2007

tematika...

Evo proshlo je vec par dana,a mene temperatura savladava. Pokushaji da je smanjim su apsolutno bili neuspeshni. Dobila sam dve ponude za preznojavanje,ali mi je jedna bila posebno draga. Komshija se iz neba pa u rebra pojavio i poslao sms,pa josh pocheo i da zadirkuje,a meni osmeh do Amerike :) Kako su chudni ti zmarci, kada se pojave ne mozesh da ih kontrolishesh, ako te izmame ne mozesh da ih zaustavish i onda ako nisi dovoljno chio i mudar mozesh sam sebi da iskopash rupu(kao ja npr) ili da sam sebe odvedesh do zvezda! Bilo mi lepo taj jedan jucherashnji dan malo sam se nadala,malo sam se igrala,malo sam bila srecna,nisam se preznojila i temperatura nije opala ali je vredelo. U principu sve na istom i sve je po starom, opet cemo jedno drugog juriti za kafu, opet cemo jedno drugom govoriti "uskoro..." i tako u nedogled i mozda josh malo vishe, ali...neka lepo je dok se cheka! Znam ja tajnu formulu, sve ja znam, samo shto nikad' nemam strpljenja,uvek sve zbrzam,smutim mnogo sam bre zeljna! A sve shto je brzo to je kuso-i to znam, sve ja znam i josh uvek sam zeljna ;) Kad' sam bila mladja mnogo sam vishe strpljenja imala, ne znam shto sam sada tako nestrpljiva, valjda kad sam bila mladja nisam znala shta me cheka pa nisam ka tome jurila, a sad' znam...ma jes vraga, kad' sam bila mladja nisam znaa shta me cheka, ali sam jurila da otkrijem!!! to mi izgleda realnije kada sam ja u pitanju :/
E pa stvarno nema pravog odgovora, valjda ce mi, shto bi rekao moj tata, iz dupeta doci u glavu (apsolutno perverzno i neumesno reci kcerki, ali on toga nije svestan) pa cu biti pribranija kada bude doshao taj pravi,ili cu se mozda umoriti od srljanja i sve ce teci nekim mirnijim tokom a ja cu plivati njegovom rekom...heheeee...poetika...;)

--------------------oOo--------------------

4 Comments:

Blogger Petronije said...

Cekaj bre, koji sad komsija? :) Nisam u toku...sta se to desava?
pozdrav

nedjelja, veljače 18, 2007 9:05:00 PM  
Blogger dragynja said...

Ma nishta posebno,samo mi je slatki komshija ponudio pomoc u skidanju temperature;)

ponedjeljak, veljače 19, 2007 9:35:00 AM  
Blogger Cvetjka said...

Navali na komsiju! Go for it! :)

ponedjeljak, veljače 19, 2007 10:18:00 AM  
Blogger dragynja said...

Hehe...ma ne mogu ima devojku, prevarant nijedan!!! :( al' neshto se tu femka i okolishe ko kisha oko Kragujevca! kako je bre fuj kad neko kaze "pa shta ako imam devojku...?" KAKO BRE PA SH-TAAA ??? danas sutra bi mogla ja da budem ta "pa shta" :(

ponedjeljak, veljače 19, 2007 10:42:00 AM  

Objavi komentar

<< Home