srijeda, veljače 14, 2007

Valentine's day...

Danashnji dan sam navikla da provodim uplakana,bilo da sam sa nekim ili sama sve jedno...(E pa bash sam ja neka plachipichka,dobro meni moja Maga kaze) , nego ni danas nije nishta drugachije. Chim sam oke otvorila mama me je rasplakala u pokushaju ubedjivanja da treba da se zaljubim u svog druga iz osnovne koji je zaljubljen u mene i sve to u cilju dobijanja unuchica, skroz sam se bila smorila to mi je najbolnija tachka sticajem okolnosti. Tog istog sam druga jutros bacila u bedak sms-om jer sam prekrshila dogovor za vecherashnje klizanje u "Pionir"-u za parove. Jeste brezobrazna sam ali, shta cu kad' ne mogu...on mi je zaista prijatelj, a obzirom da je pomenuo obavezan poljubac na ulaznim vratima ledene sale kao dokaz da smo par, znala sam shta se od mene ochekuje. Htela sam ja i da stisnem zube,odem i izmislim neku foru na vratima ili pak u kolima na putu do tamo,ali mi je gripa malko potpomogla, ako moze tako da se kaze, sinoc mi skocila temperatura na 38,2 ,kijam, kashljem, nos curi ko otvorena slavina uzas, pa nije bash red da prenesem bakcile na drugara! Isto tako ispalih i drugaricu (chitaj buducu snajku-nekako mrzim tu rech "snajka" ufff...), jer danas je moja lichnost trebalo da se pojavi na njenom cenjenom 24. rodjendanu, ali cvrc gripa opet staje na put, chak sam i poklonche kup'la al' jbga...
Eto danas ostajem kod kuce sama, nikoga zivog videti necu sem osoblja zdravstenog centra "Juzni Banat" i pokoje bolesne dushe u njemu. Mama je napravila tortu,kaze to je za mene i tatu zajedno,ali ustvari samo hoce da se ne osecam izostavljeno, nema veze pomaze i to:)
Nije meni neshto preterano krivo shto sam kod kuce,niti shto sam trenutno sama,krivo mi je shto znam da to nece potrajati samo danas, al' shta sad that's life i ja cu pratiti njegove puteve pa kud me odvede odveo me je...;)
Chekam sada 10:30h da se doktorima zavrshi pauza pa da mi uspostave dijagnozu,ne ginu mi inekcije kao i inache...samo nemaju oni te inekcije koje ce mene da izleche hehee...
Mama je otishla u prodavnicu po jutarnje namirnice, znam tachno shta sad' sledi, vratice se za 10tak minuta sa Cherry bombonjerom u obliku srca chisto da mi upotpuni dan...

Svima vama zaljubljenima zelim Happy Valentine's day, puno grljenja,mazenja i pazenja danas i zauvek....

A vama koji niste zaljubljeni ma.... ZALJUBITE SE BRrrEeeeee....!!! I neka je i vama happy, happy joy today... :)))


--------------------oOo--------------------

2 Comments:

Blogger Tanja said...

ajde glavu gore, to je samo jedan obican dan! i brzo da ozdravis pa da odvedes tog drugara na klizanje, samo bez poljupca ;)
pozdrav, ne daj se!!!
p.s. a mami kazi da je jos mlada za unucice :)

srijeda, veljače 14, 2007 1:50:00 PM  
Blogger dragynja said...

ma kazem joj ja al' nece da slusha pa nece, a ni tata nije od pomoci neke!
Danas poludela od temperature,a drugar oprostio i dolazi sutra da me obidje, odlichno na svojoj sam teritoriji bice opushteno :)

srijeda, veljače 14, 2007 7:31:00 PM  

Objavi komentar

<< Home