subota, veljače 10, 2007

Napisano pre par meseci, objavljeno prekasno....

""Patetika na nivou...

Nekako sve izgleda tako lako I casual kao da bih mogla da se vratim na stari nachin funkcionisanja po principu:"samo opushteno",‌ mada mislim da vishe neznam shta to znachi!? Bilo je lakshe kada sam ja bila ta koja je njega ostavila, tada sam imala 19 god. I sve je josh izgledalo lako, puno ljudi oko mene, posao zamajavanje I zaokupljenost preko celog dana I noci I gomila slatkih lica chije su okice uprte u mene, nije bilo vremena za razmishljanje a uvek je bio tu kada mi je zatrebao kao Shto sam i ja bila tu za njega. Nije mi chak ni mnogo zao shot sam tako postupila jer da nisam verovatno mi se gomila stvari, koja me je nachinila ovakvom kakva sam, nebi ni desila. Mozda neke dogadjaje nije ni trebalo da osetim na svojoj kozi, a mozda je I trebalo jer kazu da ono shot te ne ubije to te ojacha paaa...mozda me je I ojachalo samo ja to ne primecujem. U svakom sluchaju sada je znatno drugachije. Za 3 god. koliko smo bili razdvojeni ni on ni ja nismo bili cvecke, radili smo svashta, bili svuda I bili sa drugim ljudima a ponajvishe zajedno, ali ne javno I to je bilo ok dok se oboje nismo dovoljno izludeli I reshili da opet budemo par I to OZBILJNO! Onda po prvi put u zivotu ja pochinjem da razmishljam o nekoj stabilnoj buducnosti sa njim I o porodici, po prvi put sam opushtena totalno, po prvi put me nije interesovalo nishta u shta on nije ukljuchen, po prvi put sam bila predata 1oo% , po prvi put sam pochela da se pribojavam od nekog kraja I po prvi put postah patetichna, sebichna I posesivna a to je ono shot nikada nisam zelela. U principu sa njim sam bila dosta onog shot nisam zelela, ali bila sam to pomalo I van njega pa sam smatrala da je sve ok I preko svega prelazila, na sve se navikla I sa dosta stvari se pomirila zarad njega, a sada treba da se vratim na isti polozaj kao shto je prvi put bilo posle njega I sve to mi izgleda nerealno I teshko. Kaze: "to shot sam te ostavio ne znachi da te ne volim" I "ovako je bolje redje se vidjamo-manje se svadjamo a I dlje se volimo" ‌ kakvo je to razmishljanje uopshte !?? To je moglo tako dok nije bilo ozbiljno ali sada mislim da bih poludela kada bih ga videla u drushtvu neke druge devojke. Lepo je rekao kada je raskinuo da nece da bude samnom I da je to chvrsto odluchio I ja sam se sa tim pomirila, a onda posle 2 dana zove da pita kako sam, a posle 4 da dodjem do njega da cooliramo! Pa majku mu nismo vishe deca, toga vishe nema-tolerancije vishe nema!
Ne razumem, nisam pametna, neznam shta mi je chiniti!?
Dok se uspavljujem razmishljam kako cu sutra pametno da mu kazem: "ako me ne zelish nemoj vishe da me zovesh", ali kada se ujutru probudim shvatim da nisam dovoljno jaka za te bitke I onda...onda sve ispochetka....

Zaostavshtina od pre neko tuzno veche:
Odavno nisam izgubila nekog koga volim jako,a sada kada sam ponovo u toj igri osecam se kao da mi ceo svet puca pred ochima I da ne postoji bolje sutra! Ovog puta izgubih neshto vredno vrednije od svega shot imah I nemogu da se pomirim sa tim. Prijatelji misle da sam jaka jer tako pred njima izgledam, ali sada kada sam ostala sama sa sobom ne mogu da se sastavim I saberem svoje misli a kamoli da ih usmerim u nekom drugom boljem pravcu. Ne pomaze mi ni to shot mi je kompjuter pun nashih zajednichkih slika pa gde god da se osvrnem I shta god da radim tu je on I nezasito me proganja iz sekunde u sekundu... ""

--------------------oOo--------------------

13 Comments:

Blogger Petronije said...

Ovo je komentar za ovaj i za prethodni post. Prvo, naravno da mi nije zao sto sam pitao sve ono. Drugo...nema drugo :)
Citam ove tvoje redove i vidim koliko ti zaista patis, da li opravdano ili neopravdano pokazace vreme, u svakom slucaju jako ti je tesko a ja mrzim kada se neko tako oseca. Pokusacu nekako da pomognem mojim laickim savetima, tj. ne savetima nego zelim da ti iznesem neko moje vidjenje itako mozda pomognem. Ipak je to vidjenje jednog muskarca :).
Koliko kapiram vi ste slicnih godina ako ne i ista generacija. Sada imate 24 ili 25 godina. Da li sam u pravu? Ono sto je evidentno je to da te taj decko i dalje voli, ali nije mu toliko stalo do tebe koliko tebi do njega, i sa tim moras da se pomiris. To je tako i uvek ce biti tako pa cak i ako zavrsite u braku, ti ces biti ta koja ce vise da voli. Ono sto ja vidim, ovako laicki i sa daljine, je sledece: da je on nezreo za svoje godine, mozda ne nezreo ali nije na tvom nivou. On uopste ne razmislja kao ti. Ti sada vec razmisljas o nekom braku, o osnivanju porodice dok njemu to jos uvek ne pada na pamet. Kao sto si rekla on bi jos da se izivi. Reci cu ti sta sada on radi, to ti pricam iz ugla muskarca. On zna da moze da te ima, voli te i lepo mu je sa tobom. Ali plasi se cinjenice da ce mozda ostatak zivota biti samo sa tobom. On sada ispituje svoje mogucnosti i zeli jos svasta nesto da proba. Zeli da kupi vreme i mozda cak i veruje da zasluzuje neku bolju nego sto si ti, tj. da ima takve mogucnosti. Ja ne znam kakav je on to baja i frajer i da li se lome devojcice oko njega, ti to bolje znas od mene. Postoje dve mogucnosti. Da prodje neko vreme, da uvidi da si ti ipak ona prava i da se super kapirate i da sa drugim devojkama ne moze da ima ono sto ima sa tobom, da sa njima nema nista vise sem sexa. Tada ce ti se vratiti. Druga varijanta je da u tom ispitivanju i zivljenu punim plucima bas naleti na neku koja mu vise prija nego ti, koja ce biti bas ona prava...tada ga gubis za sva vremena ali to ces vec znati i prepoznati. Ova druga varijanta je zaista male verovatnoce ali ipak moguca. Zelim jos nesto da ti kazem ali bojim se da to devojke ne mogu da razumeju. Cak i ako spava sa nekom devojkom, ne znaci da te ne voli i da necete na kraju da zavrsite zajedno. Pitanje je samo da li ti mozes to da podneses i da oprostis ako dodje do takvog trenutka. Muskarac moze da ima sex sa 100 devojaka ali uvek ce voleti samo jednu. A to se vidi preko postovanja koje ima prema tebi, preko onoga sta je sve u stanju da ucini za tebe...itd
Sta je sada tebi ciniti? Izabrala si najgoru varijantu. Sedis kuci, mislis na njega i patis. Nista ne dobijas time...postajes samo jos ranjivija za neku buducnost. Ja mislim da ti je sada najbolji lek da se ponasas kao muskarac :). Zaboravi ga na trenutak ali ga imaj u rezervi kao sto on tebe ima. Ti si njegova sigurna rezerva. Izadji, druzi se, upoznaj neke druge likove, nadji nekog ko ti je zanimljiv, ko je duhovit, ko te zasmejava. Ne moras da imas vezu ali se druzi. Ma nadji nekom pa i samo zbog sexa, sto da ne. DAJ SEBI SANSU !!! Nemoj da se iznenadis ako se opet zaljubis. Pa zar je taj tvoj savrsen, mislis da ne postoji niko na svetu ko te vise zasluzuje od njega.
moram da postavim jos neka pitanja.
Da li postoji mogucnost da on cita sve ove tvoje redove? Da cita kako patis i tugujes za njim? Da li ste vi danas u kontaktu, da li se cujete i razgovarate?
Hteo sam jos nesto da kazem ali me non stop prekidaju...verovatno sam bio konfuzan i ne znam da li ces me dobro razumeti...
pozdrav

nedjelja, veljače 11, 2007 1:19:00 PM  
Blogger dragynja said...

Znachi ne mogu da verujem u ono shto sam uprvo prochitala!!! Pisao si kao da znash i mene i njega u dushu i sve si pogodio!!! Tachno je oboje smo isto godishte i imamo po 24.god. Shto se tiche braka i zrelosti ja sam bila totalno protiv toga dok on nije pocheo da insistira i onda je odjednom prs'o i hoce da se izivi. Meni je i sada rano za takve stvari ali sam zbog njega htela da pristanem na sve! Upravu si za ispitivanje situacije, on tachno to radi i vrlo je verovatno da ce naici neka druga koja ce mu se chiniti bolja,a mozda to i biti, i ja sam toga svesna! Mogu sebi da dozvolim da se izivim i ja josh malko, ali ne mogu protiv sebe kad' mi se niko toliko nesvidja da pi popustila i pristala.
Razumem ja da vi mozete da budete sa drugim devojkama a da volite samo jednu, nije to meni strano after all nismo mi pale sa Marsa samo shto vi ne mozete da razumete da je i sa nama isto!
Primer: Kada smo se pomirili non-stop je pominjao moje bivshe momke, a i one koji to nisu bili a svidjala sam im se i za sve sam ja bila kriva, nikako nije mogao da se pomiri sa chinjenicom da je to bilo i proshlo, dok sam ja to uspela donekle.
Ja pokushavam da izbegnem svaki moguci kontakt sa njim, ali on me je par puta zvao shto da chestita slavu, rodjendan, badnje veche, bozic, pa onda mu je trebao moj foto aparat, a mene sramota da mu kazem nedam(a ine zelim to da kazem), a onda kada je doshao da vrati aparat pita jel imam neke fine filmove da mu dam!? U svakom sl u principu nisam ta koja je inicijator vidjanja!
A da... Boze sacuvaj da mislim da na svetu ne postoji niko ko me vishe zasluzuje, naravno da ne mislim tako, samo shto sam ja malo teza na tim stvarima zaljubljive sam prirode ali ne mogu bash da volim svakoga!
Inache ne postoje nikakve shanse da on ovo chita, apsolutno nikakve!!!
Hvala ti na ovakvom odgovoru malko si me prodrmao, kao zasluzeni shamar da si mi lupio, samo nastavi tako :)

nedjelja, veljače 11, 2007 4:10:00 PM  
Blogger Tanja said...

joj, gadna situacija, necu da te lazem... bice ti tesko kako god da bude... kod nas to jednostavno traje malo duze nego kod njih... znam jedan slucaj slican tvom, samo se taj osecaj neizivljenosti desio jos malo kasnije i posle 9 godina veze... s jedne strane bolje je sad da se to desi nego posle 15-20 godina kad cete imati i decu i bice ti mnogo teze... ako si sigurna da je on pravi i da je pravo ono sto ste imali onda jednostavno probaj da to sto ga volis bude cinjenica, ali da ne bude jedina tvoja osobina - znas ono kad neko pita nekog za tebe, taj kaze ma ona je zaljubljena, odlepila, pati za tim likom i to je to... i cekaj da mu dodje iz dupeta u glavu... ali nemoj da cekas cedno zakljucana u sobi sa vezom nego se pkreni kao sto ti i petronije rece, prodrmaj se, kreni da izlazis, da se druzis, da upoznajes nove ljude, upisi neki jezik ili kreni nesto da treniras... znam da sve zvuci kao suva teorija, ali veruj mi i njemu ces, u krajnjem slucaju, biti mnogo zanimljivija kad bude video da on vise nije tvoja jedina tema razgovora, da postoji i neki zivot koji vodis mimo njega... vrati se prijateljima, oni mnogo znace... normalno je da ih pomalo zapustis dok ti je lepo u vezi, ali bez njih se ne moze... a ako ti dodje da budes sa nekim, po kojoj god osnovi, budi. pa makar ON i dalje bio na tronu... shvati sve to kao neku neminovnost... ja nikad nisam imala tako neku vezu, kad god sam raskidala trudila sam se da prekinem svaki kontakt jer mi je tako bilo lakse... ti neces moci da prekines svaki kontakt sve i da to zelis... ali ga smanji i gledaj da kad god se cujete imas svasta novo da mu ispricas sta ti se izdesavalo, a ne samo da se vracas na pricu o vama... onda ce vremenom shvatiti da te fufice slize samo za kratkotrajnu zabavu... nabacala sam sve i svasta, nadam se da nisam preterala i da ti mozda nesto i pomogne.... ne brini, bices ok, misli na sebe pre svega!!!
veliki pozdrav

ponedjeljak, veljače 12, 2007 10:37:00 AM  
Blogger Petronije said...

Pa da budem iskren i jesi zasluzila samar :)...ali to je za tvoje dobro heheheheh
Pogledaj kako je lep dan danas, iskoristi ga za setnju...
pozdrav

ponedjeljak, veljače 12, 2007 1:39:00 PM  
Blogger dragynja said...

@Tanja : imam ja podosta obaveza mimo nejga, a podosta mi se u zivotu i deshava, samo shto nisam takav tip da mu sve to sasipam u lice dok on npr jeste takav, svaki put kada se vidimo on pricha o svojim novitetima i uspesima ali nekako kao da mi ih na nos nabija! meni je to ruzno pa zato to ni neradim! Boze sachuvaj da sam prijatelje zapostavila to mi se josh ni u jednoj vezi nije desilo tako da su oni tu uvek i bezuslovno Bogu 'fala:) A shto se tiche tog neprijateljstva posle veza ja sam tu malo prosta, svaki put me grize savest shto sam nekog ostavila pa onda na njegovo insistiranje nastavim sa njim da se prijateljski vidjam, a njemu jadfnom dobro nije al' idalje na tome insistira :(
U svakom sl hvala svaki savet prihvatam;)
@Petronije : To samo kazesh zato shto si mushko:( nisam bre zasluzila shamar...mozda neki majushan...;) A danashnji dan hteo dotichni da provede samnom zamisli, al' ja bila na ispitu celi dan,iskulirala ga ne namerno, i dobila 9 iz engleskog :) tako da je dan u neku ruku propao jer sve shto sam od njega videla je 100m osunchane ulice V.Stepe na putu do pekare i nazad:(

ponedjeljak, veljače 12, 2007 7:38:00 PM  
Blogger Tanja said...

čestitam devetku, svaka čast!!!
nisam mislila da mu novitete i dešavanja nabijaš na nos, ali pomažu i te kako, verujem da si is sama došla do tog zaključka :)
što se tiče tih kontakata posle raskida, nisam nikada želela odnos neprijatelja, samo u 90% slučajeva sam ja nažalost bila ostavljana pa mi je prekid kontakta bio daleko lakši...
super je što imaš dobre prijatelje, čuvaj ih, mazi i pazi, nekad i ne primetimo kad ih zaboravimo malo... osetila sam kako je to i kao zaboravan, a naročito kao zaboravljeni... ali ljudi smo, bože moj, važno je da smo na kraju ipak tu jedni drugima kad zagusti :)
kad god kreneš da razmišljaš negativno ti sama sebe išamaraj malo pred ogledalom ;)
sve najbolje!!!

ponedjeljak, veljače 12, 2007 8:43:00 PM  
Blogger dragynja said...

hehe...kako to shamaranje od ranog jutra smeshno zvuchi :)
Danas se lepo osecam...thanx:)

utorak, veljače 13, 2007 8:55:00 AM  
Blogger Petronije said...

Opaaaaaaaaa devetka !!! CESTITAMO :)
Ne znam sta da ti kazem povodom toga sto ti bivsi tako neke stvari nabija na nos. I podrzavam te sto ti to ne radis, jeste ruzno a i glupo. I znas sta jos, nemoj...nista predomislio sam se :) vidim da ti je lepo zapoceo dan pa necu da te smaram nekim glupostima...
Super je sto se danas lepo osecas, ja nazalost ne :( i ne da mi je potreban samar nego ogromna samarcina. Ono sto je najgore mislim da me ni to ne bi probudilo...
E, kakvo je vreme u bg-u, ovde je kisaaaaaa...?
pozdrav

utorak, veljače 13, 2007 9:41:00 AM  
Blogger dragynja said...

Nemoj bre to da radish!!! Najvishe mrzim kad neko neshto pochne a nezavrshi:( U ostalom ne bi mogao da mi pokvarish dan, neko je to vec umesto tebe uradio, doshao bivshi da mu izigravam psihijatra i da ga promenim na bolje, e blagi boze...
Ovdi ne da kisha pada nego lije li liiiijeee....
Nego shto si bre ti tuzan, shta ti je zeko peko koji ti je vrag?
Evo ja ti shaljem jedan dobar shamar, a ti javi jel urodio plodom!? pozz...

utorak, veljače 13, 2007 4:56:00 PM  
Blogger Petar said...

Izvili "leptiricu", prvi put ti ostavljam komentar, ali MOLIM TE RECI MI KO JE ON, JA SAM ISTO U BG-u, PA BIH MNOGO VOLEO DA MALO POPRICAM SA NJIM, ONAKO MUSKI U 4 OKA. Joj, tresu mi se ruke dok ovo kucam, ne boj se ostavicu mu neko oko da moze da te gleda iz daljine onako. Ja sam muskarac i IZVINI za sve ovakve kretene medju nama. Sticajem okolnosti znam za Tanjin primer a imam i ja jedan slican. Problem je naizgled neresiv, jer kao sto rece Petronije, moras da izaberes, steta sto te i ja sada smaram oko toga, ali NIKO OSIM TEBE NE MOZE DA URADI NISTA U VEZI TOGA, PA CAK NI ON (BIVSI). Cinjenica je da nama muskarcima mnogo prija SAFE varijanta, ti definitivno ne ide u prilog. Ali Molim te izdrzi "malo" vremena bez njega. Opet izvini sto ja komentarisem ovakve stvari, ali kao muskarac se osecam pljunutim ovakvim njegovim postupcima. NIKO SEBI NE SME TAKO NESTO DA DOZVOLI, kao sto on dozvoljava sebi. (slomicu onu tastaturu, iznervirao me je, a pitaj Tanju mene je skoro nemoguce iznervirati). Najgore uceloj prici je to sto ti je potrebno barem dva onako srednja zaljubljivanja, pa da ga skoro zaboravis, a to je jedno od resenja. Izvini za nepovezanost i za to sto te ponovo podsecam na njega, ali ... uhhhhhhhh ko sto rece Tanja mlada si, imas vremena, srefice te nesto lepo, zasluzujes to !!! a molim te jos jedanput, reci ko je, obecavam necu mnogo :). POZZZZZ....

utorak, veljače 13, 2007 5:26:00 PM  
Blogger dragynja said...

"E Petre, crni Petre..."(Varljivo leto :)) Nisam ja Petre iz BG-a a nije ni on, iz Pancheva smo! Nema problema za komentare volim sve da chujem pa onda bolje sagledam situaciju :) Lepe mi zelje zelite i Ti i Tanja i lepe savete dajete :) HVALA ;) Nije da ja sad kriziram nego su to buve i crvici koji me onako potsecaju svaki dan, shto je dotichni bash danas rekao :"...jbga uz tebe sam odrastao nemogu da te se ne setim svakodnevno..." eto to mu dodje to...

utorak, veljače 13, 2007 7:36:00 PM  
Blogger Cvetjka said...

Ma sutni konjinu, nije toga vredan!
Ali stvarno... Imala sam jednu slicnu "vezu" tako da znam... Doticni bivsi me je jebavao u zdrav mozak citave 3 godine, i onda kad sam ja njemu totalno okrenula ledja, odjednom je sve moglo da bude onako kako ja hocu. Odjednom smo mogli da budemo u vezi, odjednom je hteo sve sa mnom, s tim sto je postojao mali problem... Ja njega vise nisam volela. Jednostavno sam pregorela. I onda sam ga lepo ostavila letos, nasla ljubav svog zivota, on me zanima ko lanjski sneg,i sada, O cuda, on mene zove i cvili... I moram da priznam, mozda sam losa, ali mi je mnogo drago zbog toga... Nekako, naplatila sam mu za sve ono sto mi je radio. Eto. toliko od mene, dobronameran savet od slucajne komsinice! Gore glavu i teraj ga u 3 lepe! :)
Pozz

srijeda, veljače 14, 2007 10:40:00 AM  
Blogger dragynja said...

@cvetjka : hehe ziva bila curo malena:) mislim da je on sada u tvom stadijumu okretanja ledja,mada mozda i nije obzirom da on mene zove a ja njega ne. neznam....ali znam da sve zelim da probam samo da bude bolje sutra... pozzz...i srecan ti ovaj Valentinov dan ;)

srijeda, veljače 14, 2007 12:31:00 PM  

Objavi komentar

<< Home