petak, ožujka 30, 2007

Moby - "In My Heart"

Okrenuo se naglo, povukao mi ruku i zagrlio kao da me od nečega štiti...

Osetila sam stapanje u jedno,blazenstvo i bez razmišljanja pripila se što sam više mogla, stiskala jako...

Ruke su jedva obvijale njegovo ogromno telo, šake grabile lopatice jako...

Usne u visini njegove brade...

Potreba za poljupcima preovladala je...

Pokušavam da ljubim, otvaram usta nežno, polako, ovlaš kao da šapućem...

Pokušava da kaze da to nije uredu, pokušava i ne uspeva da odoli osetivši baršunastu mekoću...

Stiska sve jače i ljubi...

Nirvana...


Sat je otkucao svoje, a Moby sa telefona pustio glas za budjenje...

--------------------oOo--------------------

3 Comments:

Blogger Petronije said...

Pa gde si ti svih ovih dana? :)

subota, ožujka 31, 2007 12:07:00 PM  
Blogger dragynja said...

ma tu sam ukućena,zakućena,otuđena,osamljena...
drago da se pitaš :)

ponedjeljak, travnja 02, 2007 7:50:00 PM  
Anonymous Anonimno said...

Хвала за занимљив блога

subota, prosinca 19, 2009 1:24:00 AM  

Objavi komentar

<< Home