ponedjeljak, veljače 19, 2007

chvarci,slaninica,kobaje,suvi vratovi....njam...njammm....

Bili mama i tata u nashem rodnom selu Kacharevu (sa naglaskom na "ch" a ne na "a") na Slaninijadi :) ja naravno nisam otishla jer sam kod kuce bolovala od bolesne bolesti, mada verovatno nebi otisla ni da sam bila zdrava, mada ko zna...ipak okrivljujem boles' :(

I tako...Slaninijada je za neupucene,mada ne verujem da takvih ima, festival slanine(shto i sama rech kaze khmm...) i ko nije nikada bio u principu nishta nije propustio. Ja sam obozavala Slaninijadu kada sam bila mala,zivela sam za februar i tih 4 dana u mesecu kada je celo selo u zagoru,sva deca napolju a centar jedno veliko "vasharishte" (sa naglaskom na "ish" kako bi moja baka rekla:)) Dodju tu oni automobilchici na sudaranje:),balerina,chekic i josh shtoshta sve ko luna park i onda sa shkolskog prozora gledash kako se sve sklapa i jedva chekash da dodje vikend i da pochne Slaninijada ehhh... Tada mi je bila obaveza da pojedem bar jednu pljeskavicu,shecernu vunu, da napravim 12983928miliona krugova oko celog dogadjaja i da se vozam na svim mogucim vozalicama koje su trenutno tu, a kuci bi me chekali chvarci,kobaje,slaninica i josh shtoshta lepog i mirisnog... Kako je sve nekako lepshe kad si mali sve je nekako bitnije-vaznije-vece i obavezno:) Nije se Slaninijada mnogo promenila od tada,postala je poznatija pa zbog toga malo komercijalnija, ali i inje to toliko loshe...Ona se samo promenila u mojim ochima....Sada ne bih stajala na rubu polja autica i satima posmatrala dechaka koji mi se svidja, ne bi se u balerini vozala 1oo puta samo da bi on video da sam pobedila i dobila nagradnu voznju, nebi se skrivala sa drugaricama po coshkovima samo da bi nas 4 podelile 1 cigaretu (ovo zvuchi bolesno znam, ali imam samo jednu rech kao odgovor i ta rech je:"DECA" :/) nishta od toga sada ne bih uradila, a sve to mi nedostaje jer tada sam bila srecna i bezbrizna,mala....
Elem...dosli mama i tata juche sa Slaninijade i doneli svom detetu lolipops (shto je takodje jedna od neizbeznih sitnica kao i alva mmm...)...












...osim lizalica naravno donesoshe i slanine da mama ima shta da strpa u pasulj i kiseli kupus,kobaje,suvoga mesa(mada lichno najvishe volim kada ga moj tata osushi njammmnjaammm...) i naravno chvarke koji su i razlog ovoga posta jer je pisanje istog trajalo 45min i to samo zato jer mi je jedna ruka bila zauzeta jurnjavom istih po tanjiru;)
Eto poenta je valjda da se vremena menjaju, godine prolaze, nisam vishe mala, ne krijem se ali i dalje volim da jedem slaninu i chvarke :) ko zna mozda je to zbog sela u mojoj dushi ili je slanina jednostavno damn good isto kao i chvarci! ko ce ga znati, al' ja iz tanjira pojedo' sve...:)

Pardoniram svim vegetarijancima....khmkhm...PARDON!!!

--------------------oOo--------------------

13 Comments:

Blogger Cvetjka said...

Cvaaaarciiiiiiiiiiiii....
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

utorak, veljače 20, 2007 8:06:00 AM  
Blogger Tanja said...

molim te, nemoj da mamis cvecku da prekine post :)
kakva su desavanja sa komsijom?

srijeda, veljače 21, 2007 11:05:00 AM  
Blogger dragynja said...

Ma nisam ni znala da je neki post u toku dok nisam na njenom blogu prochitala:)
Boze sachuvaj to mi ni poslednja namera nije! Ma jaka je ona...;)
Komshija na svom mestu gde je i bio,cima idalje redovno dnevno i takooo...nishta bash...:(

srijeda, veljače 21, 2007 1:07:00 PM  
Blogger Cvetjka said...

Postim , postim nego sta! Ima da skinem ovaj slauf do leta ne zvala se ja cvecka a i ne zovem se tako! :)))
(btw. precrtavam dane kao u vojsci, vec guramo 4. dan od ukupno 7 nedelja :((( )

četvrtak, veljače 22, 2007 1:47:00 PM  
Blogger dragynja said...

e znam ja kako je to, postila sam i ja jedared i verovatno nikad vishe, al drzala sam do pre 10dana dijetu koja je trajala 3 meseca i skinula bogme 8kg :) tako da je i meni odbrojavanje ishlo od ruke :))
srecno ti bilo:)

petak, veljače 23, 2007 1:40:00 AM  
Blogger Cvetjka said...

jao svaka ti cast! :) Ja idem na 10 kg. :)))
Nego jel to ona dijeta jedan dan snicle, pa jedan dan testo, pa onda sta vec.. ???
Inace, malo sam probala moj blog da vidim na sta lici.... al' drzim se blogspota. :)

petak, veljače 23, 2007 12:04:00 PM  
Blogger dragynja said...

jeje to je ta dijeta, jedesh ko nezdrav duplo vishe nego obichno a mrshavish da ne poverujesh :)
uz nju treba da smrshash i do 20kg nego sam ja malo krshila pa sam stala kod tih 8 i stojim hihihi...:) al dobro cu da skinem ja josh ovih 5 vishka nekako...:)

petak, veljače 23, 2007 2:19:00 PM  
Blogger Davor Z. said...

Sve se menja samo čvarci ostaju isti. :)

nedjelja, veljače 25, 2007 7:34:00 PM  
Blogger Petronije said...

Leleeeee, pocinje taj komsija da mi ide na nerve :), sad sam se iznervirao moram da uzmem par cvaraka da se smirim....
Ooooo cvetjka, pa ti si jos guster sto se dana tice heheheh, a leptiric peva SITNO BROJIM NE MOGU DA STOJIM :)tj ona se vec razduzila ....

utorak, veljače 27, 2007 11:30:00 AM  
Blogger Petronije said...

Hoces ti da pises nesto novo ili ce i narednih dana ovi tvoji cvarci i kobaje da me izazivaju? Kad god dodjem na tvoj blog ono na pocetku cvarci, brkaju mi u oko... :)

srijeda, veljače 28, 2007 6:51:00 PM  
Blogger dragynja said...

Pa gde si bre ti Petronije aman!? ja vec pomislila da si mi adresu zaboravio! :)
Ovi chvarci mnogo teshki za stomak, a dooobriii, al' teshki pa ne mogu da ih svarim! Chim budu svareni eto i novog posta (nemoz' mozak od masti da mi funkcionishe :))

četvrtak, ožujka 01, 2007 6:19:00 PM  
Blogger Petronije said...

Ma taman posla da ti zaboravim adresu, tu je u favorites :)... tu sam ja, sve pratim sta se desava... posebno situaciju sa komsijom, deluje mi to kao krizno zariste :)

ponedjeljak, ožujka 05, 2007 11:55:00 AM  
Blogger dragynja said...

ma komshija zajebava,al shto je najcrnje nije jedini :(

ponedjeljak, ožujka 05, 2007 6:04:00 PM  

Objavi komentar

<< Home