utorak, travnja 03, 2007

aBcD...il' šta već...:)

Bejah prozvana od strane nekidezivot pa
pa necu da budem party brejker :)

A - ajkula čekićara (neko mi je jednom rekao da ličim na nju:))
B - bubuljice (uhvatio me pubertet again)
C - cvet (ruža,ruža i samo ruža)
D - duša (šta reći, ko je nema neće znati)
Ć - ćebe - Bukovski
Č - čovek (nikada ga neću razumeti)
Dz - dzem (od šljiva sa ljuskicama)
Đ - đubreee !!!
E - elegantno (uvek sam imala drugačije tumačenje elegancije od drugih :()
G - golubovi (prva zivotinja za koju sam saznala u zivotu, tata mi je golubar:))
F - fear,fetiš
H - Homolje (obozavam njihov miris)
S - sreća
Lj - ljubav
L - lakomislenost
I - irreversible,irelevantno
J - Japan (mala zemlja,mali ljudi, a na dan pojedu šaku riže i dosta...:) athaist rap)
K - kanjon
M - Minja,Manja,Mila,Mina...(potencijalno ime moje ćerke)
N - noć - svetinja
Nj - New York (jednog dana...)
O - omamljenost,opijum
P - pirsing (moj na nosu :))
R - ravnopravnost
T - tolerancija
U - uvek
Z - zauvek
Ž - žena (???)
Š - šejn,šal od svile (vraški dobre pesme)
V - voleti, voleti, voleti...(do smrti voleti i biti voljen)
Y - you (and only you)
W - witch (sometimes :))

Pitaj boga kojim je ovo redosledom i koliko slova ima, al' trudila sam se a trud je najvažniji ;))

--------------------oOo--------------------

1 Comments:

Blogger Davor Keca said...

Ti nikad ne bijeha Party Breaker. Ti uvek (koliko ja znah) bijeshe Party Maker. Pozzz...

utorak, svibnja 01, 2007 3:16:00 AM  

Objavi komentar

<< Home